Bezoek

Spanje, Fuengirola

Donderdag,we krijgen van Obe een telefoontje dat ze vandaag bij ons willen komen maar omdat ze wel een heel eind van ons af zitten lopen we hun een stuk tegemoed. Het is prachtig weer en de zon schijnt volop.we planten de mannen op een bankje en Tjimpkje en ik gaan even naar de Dunnesstore dat is een soort warenhuis.
Via de winkelstraat gaan we naar een overdekte galerie met allemaal eethuisjes waar we lunchen.
Dan gaan we naar ons app. En zitten even in de zon op ons balkon.
Dan gaan we weer naar de boelevard naar Tahiti waar we koffie drinken met Nel en Cor en nog een paar Nederlanders. Als afsluiting gaan we nog met zijn vieren uit eten.
Het was een mooie dag.
Ik heb niet veel foto,s gemaakt.
Vandaag vrijdag is het wat bewolkt en de temperatuur is natuurlijk dan ook lager.
We moeten nodig boodschappen doen dus na de koffie naar de buurtsuper,we hoeven niet veel want we zijn met de laatste dagen bezig , het weer in Nederland houd niet over dus we gaan dit mooie weer vast missen wat lopen betreft hebben we al aardig conditie opgebouwd.
We hebben hier natuurlijk ook alle tijd om dat te doen, thuis hebben we het altijd druk met zoveel dingen dat we daar meestal niet aan toe komen.