Hollands weer

Spanje, Andalusië

Zaterdag bewolkt en later begint het te regenen en dat houd niet weer op.
Gelukkig hebben we hollandse tv en de ipad dus we vermaken ons wel. Op het einde van de middag gaan we er toch nog even uit want we moeten toch nog een paar boodschappen doen en het is niet koud.
Zondag. Het is droog en later op de morgen begint de zon weer door te breken. Er is weer markt en Sjoerd koopt nog een shirt en een korte broek,het is al twee uur als we weer in het app. zijn ik heb soep en broodjes en dat smaakt goed. Even rusten en maar weer naar de boullevard waar het weer gezellig druk is.
We drinken koffie bij Tahiti waar de koffie heerlijk smaakt en niet duur is, Cor en Nel zitten er ook en nog kennissen van hun die hier ook overwinteren. Om zes uur gaan we met zijn zessen uit eten naar de bekende chinees.
Gelukkig had Nel een tafeltje besproken anders hadden we geen plaats meer kunnen krijgen.
En het eten was weer voortreffelijk. Cor tracteerde op een flesje wijn.
Als we weer naar het app. lopen zitten de terrasjes al weer behoorlijk vol.
Vanmorgen, maandag nog even de stad ingeweest en via de boelevard weer terug, de vertrektijd voor woensdag staat al aangegeven beneden in de hal. Het schiet nu aardig op, thuis zal de kachel wel weer aan moeten en dat is niet voor te stellen, alle dagen waren we buiten, veel gelopen heerlijk niks gedaan. Ik weet dat er bij thuiskomst al weer aardig wat in de agenda staat, we kunnen er weer tegen aan, en dan nog een paar weekjes en de caravan kan weer van stal gehaald alleen is het afwachten hoelang het duurt voordat het bij ons zulk mooi weer is.
Ik hoop jullie gauw weer te zien.

Ja het schiet op. Tot gauw.

Maria nna 2017-03-06 17:07:09

Wat gaat de tijd snel, over een paar dagen zijn jullie alweer thuis. Goede reis terug en oant sjen.

Bo 2017-03-06 17:20:28

Hoi Hannie en Sjoerd Ik heb genoten van jullie verhalen, het gaf mij ook een vakantiegevoel. Het weer is hier miezerig, maar de vogels zijn flink actief, de narcisjes en krokussen bloeien. Bijna lente, mooie tijd om terug te komen. Ik wens jullie morgen een goede reis. Hart, groet, Wil