Algarve Portugal

15 feb 2016 - 7 mrt 2016

Het duurt nog lang voordat we de caravan uit de stalling kunnen halen en zoals jullie wel weten ben ik geen liefhebber van de winter.
Jaren geleden ik denk wel 20 jaar waren wij al eens in Portugal in januari was dat toen.
Het gevoel van die heerlijke warme temperatuur die ons tegemoet kwam toen we het vliegveld in Faro verlieten ben ik nooit vergeten.
Terwijl het hier koud, regenachtig, en vooral kaal was bloeiden daar de bloemen en liepen de mensen in korte broek.
Ons verblijf was toen maar kort ik geloof 10 dagen.
We verbleven toen in Albufeira.
De tweede keer gingen we naar Monte Gordo, we gingen toen iets langer 2 weken en in maart de temperatuur was toen wel iets warmer dan in januari.
We zijn nadien ook verschillende keren in Spanje geweest maar wij vinden de rotsachtige kust en de eb en vloed in Portugal veel mooier.
Wat we toen niet hadden was internet.
En het mooie daarvan is dat nu we dat wel hebben je nu al heel veel kunt opzoeken waar b.v. mooie stranden zijn of waar je lekker kunt eten enz.
Het nadeel van zo'n vliegvakantie is natuurlijk dat je niet je eigen auto en fietsen bij je hebt.
Het voordeel is dat je in één dag op de plaats van bestemming bent.
Nog een dikke week en we kunnen vertrekken.
Ik ga jullie op de hoogte houden.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Hinneenwer.travels volgen

Ontvang een email zodra Hinneenwer.travels een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis