Stralende dag

Portugal, Albufeira

Lekker geslapen vannacht en de zon schijnt alweer.
We doen het weer rustig aan ontbijten en op ons gemak koffiedrinken. Na de koffie gaan we weer op pad, ik had gezien dat er ergens een overdekte markt moest zijn dus proberen die te vinden en natuurlijk lopend want dat doet iedereen hier, ik heb trouwens nog geen enkele scootmobiel of rollator gezien.
Na een heel eind lopen hebben we de markt wel gevonden maar eigenlijk was hij al afgelopen we hebben er even rondgeneust maar niks gekocht want alles moet meegesjouwd worden. Onderweg nog lekker even op een bankje gezeten en bij de bakker verse broodjes halen. Na het eten gauw naar het zwembad daar lekker in het zonnetje relaxen.
Weer terug bij het app. Koffie en dan wat boodschappen doen bij de winkel om de hoek.
Thuis gegeten.
Het weerbericht voorspelt voor morgen minder weer regen we zullen het zien.

Scootmobielen en rollators heb ik in Albufeira ook niet gezien. Ik denk dat ze allemaal naar Torremolinos zijn. Daar zagen we er heel veel. Soms files! 😃😃