Snertweer

Nederland, Zeyen

Er is weinig te vertellen met dit k......t weer.
Pinkstermaandag heb ik voor het laatst een verslagje geschreven dat was 16 mei.
Dinsdag 17 mei zijn ook Harm en Marianna hier gekomen. Ik had een pan soep gekookt en een broodje gemaakt want als je zo rond 2 uur pas aankomt dan heb je wel zin aan wat en meestal geen tijd om zelf iets klaar te maken.
Sjoerd helpt Harm met de voortent, het weer is redelijk en tenminste droog.
Op een paar boodschappen na doen we weinig. Even naar Eelde gefietst er is daar een Lidl en een Jumbo waar we de nodige boodschappen kunnen halen.
Verder hebben wij nog een fietstochtje gemaakt maar dat was geen succes, toch nog 35 km. Op de teller.
Vrijdag morgen kregen we bezoek van Sjouke en Mieke die overnacht hebben in een hotel in Vries. Zij gaan nog een auto tochtje maken in de middag en we spreken af dat we op het eind van de middag met zijn zessen naar de Chinees gaan.
Het was een gezellige dag.
Zaterdag waren we naar Hoogezand daar was in een hele grote winkel waar een demonstratie was van een bepaald soort pannen.
Ook waren er asperges te koop en aardbeien, dus je raad al wat wij die avond hebben gegeten, precies asperges en we hebben ze gewokt in mijn nieuwe Wokpan.
Zondag 22 mei was ik jarig en Harm en Marianna kwamen koffiedrinken, verder heb ik veel telefoontjes gehad. In de namiddag begint het te regenen en de temperatuur zakt aardig.
Maandag is het de hele dag regen en koud weer, bij het opruimen van de kastjes kom ik mijn punnikspullen tegen en prompt besluit ik dat ik een middag kan organiseren in de kantine.
Gina vind het een geweldig idee en plaatst een bord buiten.
Er kome drie vrouwen opdagen Gina zet koffie voor ons en onze middag is weer om.
Vandaag lang geslapen, noodgedwongen moet ik om boodschap want ik heb geen brood meer. Dit keer gaan we naar Vries daar zijn wij nog niet geweest en daar is een Aldi waar we eerst heen gaan de rest halen we bij de Emte ook een hele grote winkel .
Na het eten gaan we in de auto naar Zeyen naar de oranjerie dat is een winkel met allemaal leuke dingen echt leuk en er was een tentoonstelling van wasgoed onder het mom van Maandag wasdag.
Nog even naar Roden en dan gauw naar de camping het is erg koud 8 graden niet normaal.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Pff het weer bij jullie is ook niet echt goed. Sterkte. ☔️💋