Na regen komt zonneschijn.

Nederland, Arcen

Een paar dagen geen verslag geschreven, deels omdat we niks beleefden en anderzijds omdat de verbinding met internet hier op avond niet goed is.
Dinsdagmorgen zijn we naar Horst gefietst want daar was jaarmarkt, nou dat viel een beetje tegen en eerlijk gezegd was ik meer benieuwd naar de winkels en die waren ook niet spectaculair om eerlijk te zijn.
Toen hebben we maar een heerlijke lunch genomen in een heel leuk restaurantje.
Een broodje ciabatta met kipfilet, spekjes, champignons gemengde sla en champignonsaus erover heen. Het smaakte heerlijk maar ik had er echt teveel aan.
Verder een rustige dag gehad.
Woensdag.
Vandaag komen Harm en Marianna dus kook ik gauw een pan soep want we verwachten ze rond het middaguur.
Dus eerst even bijpraten en een soepje. Sjoerd helpt Harm even voor de tent en ze zetten net als wij alleen de luifel op.
Nog gauw even met de auto naar Horst want Marianna heeft geen brood meer.
De voorspelling voor morgen over het weer is niet best.
Donderdag,
Gelukkig hebben we een super kachel in de caravan. En inderdaad de voorspellingen kloppen want het is een erg koude nacht, de koudste in 23 jaar eggen ze op het nieuws.
Tegen de middag begint het ook nog te regenen.
Harm en Marianna gaan in de auto naar Panningen want daar zit hun zoon met zijn gezin op een camping.
Vrijdag,
Het weer is heel wat beter nu en de zon doet zijn best om door de wolken te voorschijn te komen. Ik heb een kleine fietsroute uitgezocht, de temperatuur stijgt en we stappen dan ook snel op de fiets, bij Broekhuizen gaan we met het pontje naar de overkant van de Maas en belanden zo in Arcen waar we eerst maar eens gaan genieten van de Limburgse vlaaien.
We strijken neer bij de plaatselijke bakker op het terras, het zit daar heerlijk en het is gezellig druk in Arcen. We vervolgen onze route en rond 6 uur arriveren we weer op de camping, nog even een borreltje en aan de pannenkoeken ik heb geen zin meer in koken.
Ik hoop dat ik dit verslag nog weg kan sturen.
Sjoerd heeft alweer geen ontvangst meer.