Rustig

Nederland, Stuifzand

Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat heb laten horen.
Afgelopen zaterdag hebben we een stukje kunnen fietsen o.a.over het dwingelerveld.
De waterlelies stonden weer in bloei maar aangezien de zon het liet afweten lieten ze hun niet van hun mooiste kant zien.
Na de rit meteen door naar Hoogeveen want daar is zaterdags markt en daar staat een kippeboer die heerlijke kippeboutjes heeft, een zak vol voor 5 euro dus zaterdags koken we niet.
Nog even een borreltje met z,n vieren en alvast wat dingen in pakken want morgen gaan we even naar huis voor een nachtje, want maandag morgen moet Sjoerd even voor controle na de staaroperatie in het ziekenhuis zijn.
We drinken zondagmorgen bij Marianna koffie buiten want het is mooi weer.
Rond 1 uur zijn we thuis en doe meteen de was want het droogt lekker. Ook zijn we nieuwsgierig naar hoe de aardbeien erbij staan,er zitten heel wat aan maar rood zijn ze nog niet, jammer.
Wil je mag er afhalen hoor en Jantje jij ook wel anders rotten ze toch maar weg en dat is zonde.
Het is een beetje inproviseren met eten want ik heb niet veel meer in huis en geen zin om boodschappen te doen dat doe ik morgen wel weer kunnen ze meteen weer mee naar de camping.
Sjoerd is al vroeg naar Sneek vertrokken en ik ben deze keer niet mee heb genoeg te doen thuis.
Hij heeft goede berichten en hoeft geen bril meer te dragen alleen voor het lezen.
Maar bij terugkomst was hij niet vrolijk, wat was het geval. Nou hij wilde in Sneek gaan tanken maar had zijn eigen pasje van de giro in de caravan liggen dus gaf ik die van mij mee met de bijbehorende code,staat hij voor de pomp nergens mijn pasje te vinden, onderweg in een bocht had hij wel wat horen vallen maar dacht niet aan het pasje.
Dus pasje weg en het bleef onvindbaar, dus onverrichterzake maar weer naar huis, gelukkig was de tank nog niet leeg.
Toch moest het in de auto zijn. Gelukkig heb ik betere ogen geloof ik want ik zag het tenslotte liggen alhoewel op een onmogelijke plaats waarbij je je afvraad hoe het er in vredesnaam kan komen ,maar het was in ieder geval weer boven water.
Al met al was het al weer 5 uur voor we weer richting de camping gingen . Marianna had gekookt en voor een heerlijke pan bami gezorgd .
Vandaag was het vreemd weer en zijn we de camping niet afgeweest, voor morgen zijn de berichten een stuk beter dus dan moeten we er maar weer opuit.