Opbreken en Chinees buffet

Nederland, Hoogeveen

Gisteren was het een droge dag en dus ideaal om de boel droog binnen te krijgen.
In de loop van de middag is dat klusje dus geklaard en kunnen we zelfs buiten nog een kopje koffie drinken.
Wij zijn niet de enigsten die aan het opruimen zijn, het veldje word leeg zo.
Als afscheid is er vanavond een Chinees buffet in de kantine.
Om 6 uur begint het buffet er zijn 31 mensen die meedoen.
Als dank voor de hulp en dat de mensen hun met rust hebben gelaten trakteerde de camping na het buffet nog op een ijs buffet met koffie na.
Tussen het ijsbuffet en de koffie moesten we nog een spel doen buiten.
Het was gezellig.
Vandaag Donderdag is het marktdag en regenachtig, dus maar met de auto erheen.
We eten als lunch een visje, halen nog even kaas bij de kaasboer.
Vanavond als afsluiting nog uit eten maar dit keer geen Chinees.
Na bijna 7 weken onderweg geweest te zijn verlang ik nu ook weer erg naar ons huisje, vol van plannen en ideeën kijken we terug op een mooie tijd, we hebben ons geen moment verveeld.
Het is nog onzeker of de camping blijft bestaan, maar zeker is dat we hier nog lang niet uitgekeken zijn, het weer hebben we helaas niet in de hand dat had iets beter gemogen maar de temperatuur was goed
Camping Hamshoffoord is ons goed bevallen.