Zondag

Duitsland, Westerstede

De zon schijnt gelukkig.
Na het zondags ontbijt met suikerbrood en beschuit met aardbeien en de koffie, toch maar een boterham en wat crackers klaargemaakt voor straks onderweg,het is zondag en je weet maar nooit of je iets tegenkomt waar je een kop koffie of een broodje kunt krijgen.
De route die we vandaag van plan zijn te fietsen is nr. 1 van het kaartje. Direkt vanaf de camping zitten we al op de route. De route is 58 km.
Na enkele kilometers komen we bij een soort pretpark waar je ook kunt koffie drinken en eten, nou ja zo vlug hoeft het nu ook weer niet we zijn nog maar net op pad. Er is voor de kinderen een speeltuin en je kunt er ook nog vanalles kopen,en de intree is gratis. Ik neus even in het winkeltje en kijk even rond,de tafels in het restaurant zijn allemaal gemaakt van oude deuren, leuk om te zien.
We gaan weer verder het weer is wisselend en als de zon is verdwenen is het nog best fris.
We fietsen doorbospaden welke niet zo fraai eruit zien veel blubber. Onderweg paseren we een oude spoorlijn waar je een soort fietstocht kunt maken met zo,n familie fiets.
We kwamen er toevallig een tegen.
Het is niet druk onderweg en eigenlijk vind ik het maar een saaie tocht,na 30 km. Besluiten we om de tocht af te breken en gaan via een andere route naar de camping. Stoeltjes uit de auto en nog even in de zon met een bakkie.