Lummeldag

Portugal, Albufeira

Vandaag heb ik niet veel te melden, na een zeer onrustige nacht met weinig slaap kwamen we pas om half elf uit bed. Halverwege de nacht werd ik wakker met erge pijn in mijn maagstreek en buik. Gevolg dat ik Sjoerd ook uit de slaap hield. Overgeven wou ook niet ik had maar weinig gegeten en ook nog thuis dus nier eens uit eten geweest.
Ik heb toen mijn boeltje maar bijeen gepakt en ben in de kamer op de bank gaan liggen, per slot toch weer in slaap gesukkeld. Gelukkig geen last meer gehad, Toen maar uitgebreid in bad en haar gewassen, het weer was ook wat veranderd beetje bewolkt en in de middag wat regen . Woensdagsmiddags organiseert Primavera hier altijd een borreluurtje in een nabij gelegen appartement daar zijn we vanmiddag nog even heen gelopen je treft er altijd Nederlanders die hier al heel wat jaren komen en zodoende veel weten. Nadien nog een paar boodschappen gedaan en eten klaar gemaakt. Vandaag alle twee weer nieuwe WiFi gekocht voor 6 euro per week dus 12 voor ons twee dit is per week maar ja we willen niet zonder want we kunnen geen van twee zonder.
Foto's heb ik dus ook niet vandaag.
Morgen hopelijk meer.

Hannie

Oh vervelend slapeloze nachten. Sterkte ermee.