Snotteren

Spanje, Fuengirola

Zaterdag,
Na de gebruikelijke ochtendrituelen en koffie moeten eerst de nodige boodschappen gehaald. We hebben een andere supermarkt gevonden die dichterbij is en ook de bakker zit er vrijwel naast.
Morgen is het zondag en ik weet niet of de winkels dan open zijn.
Beneden in ons app.zit een eethuisje waar je kunt eten maar ook eten kan bestellen en het meenemen naar de kamer.
We bestellen elk een halve kip en natuurlijk zit daar weer patat en sla bij. Voor mij is het teveel, maar het was wel even makkelijk want we hebben toch een heel eind gelopen door de winkelstraat die achter ons app. ligt,we hebben ontdekt waar het busstation is, nu nog uitvinden hoe het werkt.
In de supermarkt is het druk vooral bij de slager,vlees is hier goedkoop, vandaag is de varkensfilet in de reclame voor 3.99 p.kilo.
Ook zijn de verse kippen in de aanbieding voor 1,99 p.kilo
En het gewicht van zo,n dier is ongeveer 2 kilo. Ik zie dat de vrouwen voor mij de kip door de slager in stukken laten hakken en dat ga ik dus ook proberen.
Van de afvalstukjes trek ik een kippenbouillon, de filet bewaar ik voor morgen voor de pasta en de poten en de rest braad ik lekker voor vanavond dus veel lol voor € 4.00.
Het is prachtig weer en zaterdag en dat kun je merken op de boulevard er zijn veel mensen op pad.
Als we terug lopen horen we onze naam roepen, het is Nel Kunst de moeder van onze schoondochter die hier elk jaar overwinterd.
Ze zag ons lopen, maandag moeten we erheen op de koffie. Ze verteld dat het weer deze keer niet erg mooi geweest is en ze zegt dat er morgen regen komt, en inderdaad werden we vannacht wakker van een knetterend onweersbui.
Inmiddels is het wel weer droog maar het is behoorlijk bewolkt en er staat een vrij harde wind,niet leuk maar wat doe je eraan, kijken wat we vandaag gaan doen,gisteravond snotverkouden geworden dus niet al te fit vandaag.
Ik zit dit bericht in mijn notities te typen en probeer het te kopiëren naar pindat omdat we op de kamer geen internet hebben, eerder ging het een beetje mis want toen stond er dat we in nieuw Zeeland zaten.
Ik heb gister niet veel foto,s gemaakt, volgende keer mischien weer meer.

Het lukt hier niet zo best met verslag schrijven gaat een beetje moeilijk allemaal.
Na een slechte nacht ,ik ben erg verkouden moesten we vanmorgen naar Nel en Cor op de koffie, ze zitten hier vlakbij ons in een app. met 3 slaapkamers het weer is bewolkt en de zee gaat erg tekeer maar het is niet koud. Gisteren nog een strandwandeling gemaakt .
Vandaag de Lidl opgezocht en een heel groot winkelcentrum waar we koffie hebben gedronken.
Morgen proberen om bij de markt te komen.
Heb nu geen zin meer in schrijven.

Beterschap, ziek zijn is niet leuk.