Het is weer zover.

Nederland, Zwolle

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een veslagje schreef,dus hoog tijd.
De regen kletterde op het dak en de tent staat te schudden,het weer is totaal omgeslagen.
Pinkstermaandag in de namiddag komen er nog nieuwe overburen op ons veldje te staan ze hadden de weersvoorwachting gehoord voor dinsdag en ze hadden gebeld of ze nog konden komen en dat kon.
Nou dat was zeker een goede keus want het waaide erg hard en met de regen erbij geen leuk weer om een tent op te zetten.
Maandag avond hadden we koffiedrinken in de kantine, er staan niet zoveel mensen als vorig jaar.
Voor deze vakantie hadden we ook een paar uitstapjes gepland voor slecht weer en 1 ervan was dat Marianna graag naar Ikea wilde om naar een hangkast voor hun keuken te kijken.
Dus op naar Zwolle, wel leuke dingen gezien maar nog geen keus gemaakt, nou in ieder geval toch weer gratis koffie gehad.
Woensdag nog geen verbetering van het weer. Nu gaan we richting Zeijen waar Marianna graag bij de Orangerie wil kijken.
Ze slaagt voor wat ze wil hebben, het is al laat als we weer op de camping komen, ik kook nog wel eten maar dat bewaar ik voor morgen we nemen nu genoegen met een boterham.
Vandaag donderdag zijn we hier alweer een week en het weer is nog niet mooi, vanmorgen zag ik een nieuwe camping op facebook in Diffelen en dat is hier niet zo ver vandaan, hij ligt vlak bij de vecht waar de mannen kunnen vissen en lijkt wel mooi.
Dus maar weer in de auto en op naar camping het Scholtemeijer het is een vekabo camping maar heeft voor mei en juni wel een leuke prijs.
En het is inderdaad een leuke campingen de ene buurman heeft eieren te koop en bij de andere buur kun je asperges aardbeien en vlees kopen ,dus alles bij de hand.
Nog even Hardenberg in voor een bakje koffie en er is weer een dag om.
Hopende dat het morgen wat beter is.