Woei woei.

Nederland, Stuifzand

Aan het geklepper van het tentdoek vanmorgen hoor ik dat het stevig waait vandaag. Op een paar druppels na zijn we hier de dans aardig ontsprongen wat de regen aan gaat.
Tot nog toe hebben we alleen maar rustig aan gedaan en uitgerust, we hebben immers de hele maand de tijd.
Toch besluiten we om vandaag maar eens een ritje te maken. Ik zet wat nummers op papier en smeer gauw iets te eten kook een paar eieren en een thermoskan warm water mee voor de bouillon.
We zijn nog maar net op pad en het gaat al mis nummer gemist en dan kom je op een weg wie je toch niet bekend voorkomt, maar alla we fietsen vrolijk verder en onderweg zijn ze schapen van hun warme vacht te verlossen, leuk het was net de laatste waar ze mee bezig waren.
Dit hadden we anders dus niet gezien.
Het waait stevig en ik kan nu dus niks meer met mijn uitgezette route die houden we voor een volgende keer.
We volgen nu de 10 dorpen route en naderhand is dat ook een prachtige route, we fietsen hem niet helemaal want de lucht word er niet mooier op het betrekt helemaal en er vallen een paar spotjes.
Marianna kookt een pan rijst en ik heb van thuis babi pangang en stoofvlees meegenomen,zelf gemaakt en alletwee een bak in de slowcooker ( wat een heerlijke pan ) en we hadden weer een maaltijd.
De mannen doen de afwas.
Vanavond hebben we koffiedrinken in de kantine om half negen.
Voor morgen zijn de voorspellingen niet zo goed dus maar zien wat we dan weer doen.

Wij zijn dus niet de enigen, die een andere route fietsen dan gepland.