DeJaVu

Nederland, Almere

De heenreis richting het Comomeer duurde dit jaar twee dagen. Met een overnachting dus.

Via Arnhem en een groot deel van Duitsland richting Badenweiler. Voor ons een bekende en aangename plek om te overnachten.
In 2019 waren wij daar ook op onze pensioen reis naar Cinque Terre en Lago Maggiore. (zie ons eerdere verslag uit 2019)

Het plaatsje was nog zo goed als onveranderd en het hotel waar wij toendertijd verbleven was er nog en we werden daar hartelijk verwelkomd door dezelfde eigenaresse. Het was weer als thuiskomen. De kamer die wij destijds hadden was bezet en we kregen, op verzoek een kamer met aparte bedden. De kamer bleek een dubbele kamer te zijn met een te sluiten tussen wand.

We waren redelijk vroeg in Badenweiler gearriveerd en ingecheckt dus gingen wij nog even een rondje wandelen in het dorp voordat wij gingen eten. Alles was nog hetzelfde met die uitzondering dat wij nog een park ontdekten die wij in het verleden hadden gemist.
Rond 18.00 uur gingen wij op pad voor ons diner. Dat moest ook gebeuren in "Hotel- Restaurant zum Wilden Mann" waar wij 4 jaar geleden ook zaten in het onderste deel van Badenweiler. Het was er nog en we vonden een plek op het buiten terras en hebben er heerlijk gegeten.

Na afloop van het diner weer terug naar boven om, hoe kan het ook anders, traditioneel bij de plaatselijke Italiaan ijs en koffie te nuttigen.
Al met al een geslaagde reisdag en een fijn weerzien.