Dag 2. Aankomst in San Felice del Benaco

Italië, San Felice del Benaco

Nadat we lekker hebben geslapen en genoten hadden van een heerlijk Duits ontbijt zijn we via de plaatselijke bakker in de auto gestapt om de laatste 400 km af te leggen.
We zaten met een halfuur al aan de grens met Oostenrijk waar wij de tank nog even snel volgooiden omdat de benzine in Italie vrij duur is.

Bij het verlaten van de pomp hebben wij per ongeluk de verkeerde weg genomen die ons via een prachtige pas, de Fernpas, via allerlei binnenwegen naar Innsbruck leidde van waaruit wij de Brenner pas namen en Italie binnenreden.

In Italie liep het kwik al snel op naar 27 graden en reden wij zonder problemen naar onze camping in San Felice del Benaco. De camping had de naam Eden en zo'n stijle camping had ik nog nooit gezien.
Nadat wij hadden ingecheckt werden wij naar onze caravan gebracht die een prachtig uitzicht heeft over het Gardameer. Het is een mooie maar stijle plateau-camping met veel bomen en onze caravan heeft een terras met overkapping.

Nadat we onze spullen hadden uitgeladen zijn we naar Maderno gereden, een prachtig plaatsje aan het meer waar we heerlijk op een terras aan het meer onze eerste spaghetti Bolgnese hebben gegeten.