Home sweet Home

Duitsland, Bruchsal

's Morgens werden wij best wel vroeg wakker en maakten wij ons klaar voor een uitgebreid Duits ontbijt in een van de ruimtes van dit toch wel groot hotel.
Hotel WallHall was gebaseerd, zoals de naam al doet vermoeden, op het speciale hiernamaals van de historische Vikingen en hun levensstijl.
Alles in het hotel draaide om dit fenomeen en wij konden dat terug zien in alle vertrekken, de menukaart en de overblijfselen van een vroegere bierbrouwerij waarvan de ketels nog in een van de ruimtes stond.

Na het ontbijt namen wij afscheid van Bruchsal om rond kwart voor 9 weer de autobahm opzochten richting Frankfurt.
De tweede dag moesten wij nog zo'n 500km rijden en dat ging vrij vlot zonder oponthoud met uitzondering van een tank en koffie break en in de middag een lunch.
Om 15:15 uur 's middags waren wij weer thuis en konden wij terug kijken op een hele fijne vakantie.

Nog enkele gegevens van onze reis:

• Weer: alle dagen zon en af en toe bewolking, enkele regenbuien in de avonden en nachten, temperaturen tussen de 23 en 31 graden (m.u.v. de Gotthardtunnel 37 graden)