inpakken en schoonmaken

IJsland, Laugar

De laatste dag in een ruilhuis bestaat altijd uit inpakken en schoonmaken. Zorgen dat het huis weer net zo schoon achterblijft als dat we het hebben aangetroffen. Een bedankbriefje neerleggen. Alles wat mee moet inpakken en weer in de auto stouwen. Dus eigenlijk is daar niet zo veel over te vertellen.

Tja, dan wordt het allemaaaaaaaal herinnering met heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel foto's. Leuk om zo een stukje mee te mogen kijken bij al dat mooie van hetgeen jullie op de gevoelige plaat hebben vastgelegd. Een fijne terugreis gewenst, of misschien zijn jullie inmiddels al weer op honk. Hartelijke groet, Johanna

Johanna 2017-07-23 21:33:52

Hallo Jan en Dirkje, Hartelijk dank voor de mooie bellenblaas. Lynn en Alex vonden ze erg mooi. Lynn vind de foto's van jullie ook mooi. Lynn en Alex hebben nieuwe vrienden gemaakt op de camping. Veel kusjes en knuffels van Alex en Lynn. Groeten en veel plezier vanaf de camping.

Riet Kraak 2017-07-24 16:04:34

Ha Johanna, nee, nog niet terug op honk hoor, we hebben nog 2 weken Reykjavik en 2 weken Selfoss (nog twee ruilhuizen).

Iceland 2017-07-26 10:23:00

Ha Riet, leuk dat je de foto's aan Lynn en Alex laat zien! Genieten jullie maar fijn op de camping! Ik heb begrepen dat jullie mooi weer hebben. knuffels voor de kids, Dirkje