Reisdag

Canada, Toronto

Vandaag een kort verslag, na een lange reisdag.
Vanmorgen zijn we rond 8.30u vertrokken vanuit onze studie in Frisco. Om 11.35u is de vlucht naar Toronto (Canada) gepland. Die duurt ongeveer 4.5u. Daarbij maken we tevens 3u tijdsverschil goed.
Dat betekent dat we rond 19.30u op de vlieghaven van Toronto landen. Vervolgens de gebruikelijke plichtplegingen die een uurtje in beslag nemen, de reis met het openbaar vervoer naar het centrum (bus, metro én tram!) en nog een stukje lopen naar ons verblijfsadres. Daar ontmoeten we Patrick die ons naar onze "condo" brengt en ons binnen laat.
De studio ligt op de 48ste verdieping van een gebouw van 53 verdiepingen en heeft een fantastisch uitzicht. We zijn dus letterlijk in de wolken(krabber)! Morgenvroeg maak ik enkele foto's die ik nog zal toevoegen.
Vervolgens hebben we nog wat boodschappen gedaan. We moeten natuurlijk wel nog wat eten, ook al is het al laat. De supermarkt ligt wel gewoon op de begane grond van ons gebouw en is ook "gewoon" tot middernacht open. Lekker handig!
Hapje eten en toch nog even kijken hoe het 1ste debat tussen Hillary en Donald verlopen is!? Dat vernemen jullie over een paar uurtjes wel.
Nu is het hier net 1u geweest, ligt Helmi al in bedje en kruip ik er lekker bij.
Morgen onze eerste dag in Toronto...