Voorpret

Nederland, Sittard

De afgelopen weken zijn we dan toch ECHT aan het toeleven naar 3 september; de dag dat we vertrekken voor onze West-Amerika reis. Wij zien er enorm naar uit.
We willen ook onze familie, vrienden en bekenden op de hoogte houden van onze roadtrip, zoveel mogelijk laten mee genieten van alles wat wij zullen zien en beleven.
Daarvoor maken we gebruik van een reis weblog; Pindat.
Ik heb dit vandaag geinstalleerd op mijn iPad en oefen nu in het gebruik daarvan.
Vanaf nu nemen we jullie mee op de voorbereiding en straks DE REIS zelf.
PLANNING:
Zaterdag 3 sept. treinen we naar Amsterdam en overnachten we bij CitizenM op Schiphol. De volgende morgen vliegen we vroeg via Frankfurt naar Seattle (Washington).
Daar verblijven we 4-5 dagen. De 5e dag halen we de huurauto op en rijden we naar Portland (Oregon). Ook daar zullen we 4-5 dagen blijven. We willen beide steden ontdekken, maar ook uitstapjes maken in de omgeving. Berichten t.z.t....
Daarna rijden we over de fameuze Highway 101 langs de kust naar Fairfield. Van daaruit bezoeken we o.a. Napa Valley, de bekende wijnstreek van Californië.
Na 3 dagen reizen we verder zuidwaarts naar Oakhurst, een stadje aan de zuid-westgrens van Yosemite National Park. De volgende 4-5 dagen gaan we het park van daaruit verkennen.
Na het natuurgeweld dan op naar de big city: San Francisco (Californie). We hebben 6 dagen de tijd om de stad te ontdekken...😳
De auto leveren we daar in en op 26 sept. vliegen we van San Francisco naar Toronto.
Ook hier 6 dagen om de stad te ontdekken en excursies te maken rond het Ontariomeer.
Vanuit Toronto vliegen we dan op 1 okt. in de avond terug naar Amsterdam waar we op zondag 2 okt. in de ochtend zullen aankomen. Hopelijk met een hart en hoofd vol geweldige indrukken....! 🤗

John & Helmi

Wij wensen jullie een mooie reis morgen vliegen wij naar Toronto. Wij zijn 14 dagen in Oost en 14 dagen in West Canada en landen op 1 Oktober weer op Schiphol.

Betty en Ben 2016-09-01 20:11:40

Oh, wat geweldig zo'n blog. Ben benieuwd naar jullie avonturen. Heel veel plezier op deze geweldige reis en geniet ervan 😘