Be sure to wear some flowers in your hair ...

Verenigde Staten, San Francisco

Het was weer een afwisselende trip vandaag. Het mooie Lake Union, de gele heuvels met daartussen ellenlange autowegen en de fruitstreek langs de San Joaquin rivier. Door kilometers van kanalen wordt de grond voldoende vruchtbaar gemaakt voor enorme velden met vijgen, amandelen en druiven.
Bij een van de fruitkraampjes kochten we lekkere amandelen en aardbeien. Ook hier weer de nodige vaderlandslievendheid, daar schort het bij de Amerikaanse medeburgers echt niet aan!

Onze woning in Frisco ligt 2 blokken van de oceaan. Die beukt tegen de kust met enorme schuimkoppen en het zand stuift over de weg. Dat wordt weer een lange broek aan hier dus. We verheugen ons wel al op de zonsondergangen die we de komende dagen gaan zien.

De auto is, na 2.130 km, ingeleverd, en metro en tram zijn al getest. Kortom, wij zijn er klaar voor, we'll wear some flowers in our hair.... (Alhoewel dat voor John wel een uitdaging wordt)

Nou, leuk hoor! Ik steek de flowers wel op mijn petje...🤓

John 2016-09-22 07:49:04

En nu lekker shoppen bij Saks Off 5th 😏😏 San Francisco schijnt de meest Europese stad van Amerika te zijn, dus jullie zullen je hier wel nog meer thuis voelen!

Ingeborg 2016-09-22 14:55:13

Nou @ingeborg, misschien voelen we ons inmiddels meer thuis in een Amerikaanse stad 😎