Portland, here we come...!

Verenigde Staten, Portland

Vanmorgen vertrokken we rond 10u vanuit Seattle richting Portland. Zo'n 175 mijl lekker bollen in die Chèvy (met de cruisecontrol aan) over de Interstate 5. Korte tussenstop in Vancouver voor een lekker bakkie in de plaatselijke "roosterbar". En...de lucht wordt steeds blauwer en de temperatuur hoger! Daar worden we blij van!
Rond 15 u aankomst op onze 2e verblijfplaats; bij Chuck & Annika. Mooi huis in een fraaie upcoming buitenwijk van Portland. Met een very hip centrum...😎! We vielen van de ene verbazing in de andere.
Heerlijk vet ijs gegeten in "Salt & Straw. Over ambachtelijk en creatief gesproken..., om nooit meer te vergeten. En dan de foodtruckmarket. Een heel peloton foodtrucks op een pleintje bij elkaar met een centraal smulterras. Heel leuk! Zie van beide de foto's.
Daar zouden we in de avonduren een hapje gaan eten. Maar rond 19.30u op weg daar naar toe kwamen we voorbij Bollywood Theater, een Indiase eettent met een wel heel bijzondere entourage. Zie collage.
Naar binnen dus. Heerlijk gegeten! 😋 De foodtrucks moeten nog even op ons wachten...
Op de terugweg nog vaak tegen elkaar gezegd; oh wat leuk hier...en wat leuk daar...! We weten het nu al zeker: Portland is oké! We will discouver you!

hadden jullie dit verwacht? dit is toch een belevenis