Het is geweldig hier!

Australië, Sydney

Ik kan jullie vertellen wat we allemaal gedaan hebben. Maar dan krijgen we een veel te lang verhaal. Dus ik vertel leuke dingen over een paar foto's.

Foto 1
De eerste 7 foto's zijn leuke impressie foto's van de stad.
Tijdens een bbq bij Bondi, ben ik Joliek tegengekomen. Ze was nog niet naar Manly geweest dus gezamenlijk naar het strand van Manly geweest.
Een heerlijk strand waar je met de boot heengaat. Waarbij je om het operahuis heen vaart. Na een heerlijke dag strand, de dag afgesloten met nachos en corona, HAPPY HOUR!

Foto 2
Vandaag met Joliek en Anna naar het Coogee Paviljon geweest. Coogee is een strand ten zuiden van Bondi beach. Iedereen gaat hier enorm over dressed en in de make-up uit. Lekker aan de bubbels en cocktails gezeten.

Foto 3
Jeeeah vandaag heeft Nicky haar vervroegd verjaardagscadeau ontvangen een nikon 5500 (spiegelreflexcamera) met lens, gelijk even testen natuurlijk. Dus met heel wat random pictures.

Foto 4
Dagtripje naar de blue mountains was amazing. We zijn naar de tree sisters geweest, waterval bezocht en lekker een stuk gehiked.

Foto 5
Je bent niet in Sydney geweest als... Je geen foto van jezelf hebt voor het opera huis en the Harbour bridge dus bij deze.

Foto 6
Dagje wandelen in de omgeving. Heerlijk rustig en relaxt!

Foto 7
Aan de boulevard begonnen met de afterparty, nadat we overdag bij Bondi beach genoten hebben van de zon. Een Duits biertje is ook lekker voor de afwisseling, het terras maakte de ervaring af.
Ze hadden grasmatten op de stoep gelegd dat aangekleed met een loungeset. Super australian laid back.

Foto 8
Met Pasen zijn we opzoek gegaan naar de paashaas. Die hadden we eigenlijk een week ervoor ook al gevonden maar dan van chocolade. Maar we hebben de kangoeroes/walibi's bezocht in een Morrisset park ten noorden van Sydney. Na een flesje wijn hebben we deze dieren omgedoopt tot grote paashazen.

Foto 9
Met de camera in mijn hand random pics maken van dingen en mensen door Sydney heen.
Maar een dag moest ik weer met Casper op een bouwplaats werken. Dus Casper als foto model op de foto gezet, terwijl die druk aan het werk was.
Daarnaast was gisteren ook een was dag, een vriendin wilde haar was gaan doen bij een local wat ze ook was wezen coutchsurfen. Daarheen geweest, trouwens leuk huisje (ook op de foto) daarna kopje koffie in Eggcliff, bus ritje en afgesloten met hutspot en drankje bij Union.

Geniet!

Liefs!
Nicky en Casper
(met groetjes van Joliek)

Mooi verhaal weer! Vooral koffie op "EGG-cliff" spreekt me wel aan. Groet GJ

GJ 2016-04-12 22:11:56

Zeker geweldig, ik word hier zo blij van!

Mam 2016-04-13 07:02:36

Wat genieten jullie. Zo fijn' liefs ook van Opa

Oma 2016-04-13 07:44:56

Wat een gezelligheid in Sydney met jullie :) x

Joliek 2016-04-13 08:29:45

Wat fijn dat alles zo goed verloopt bij jullie en dat jullie zoveel zien en meemaken.Nog heel veel plezier daar in Australië .