Update

Zuid-Korea, Mokpo

Lieve mensen,

We zitten nu weer in de bus. De buschauffeur heeft het gaspedaal redelijk gevonden. We rijden door mooie landschappen heen. Over goede wegen (zoals eigenlijk overal in Zuid-Korea)met een golvend landschap met gele weilanden tussendoor.

Gisteren zijn we dan dus naar Boseung geweest om naar de theeplantage te gaan. Helaas was de tasting hal nog niet open, dus zijn we zonder groene thee te hebben gedronken verder gegaan. Dus met de bus naar het station om de trein naar Mokpo te halen, die maar eens per dag gaat, over een enkel spoor heen. Mokpo is een grotere plaats, maar erg ingericht op de Koreaanse reiziger, 250.000 inwoners. Er zijn veel leuke dingen te doen om Mokpo heen. Eiland hoppen, karten en o.a. een site seeing bus. Maar als je geen goede plek vindt om te slapen (lees: een gezellig hostel met andere reizigers zoals wij), dan reizen we door naar de volgende plaats.

Korea is een land wat goed geschikt is voor een self drive vakantie. Veel bezienswaardigheden zijn net buiten de stad, in steden zijn veel motels te vinden. Je moet alleen de recenties goed lezen anders kan je op grimmige plekken uitkomen.

We hebben vaak internet hier in Zuid Korea, dus wil je ons bereiken/meer volgen. Dan kan dat via de Messenger van Facebook, whattsapp (casper) of via instagram(nicky).

Liefs,

Nicky en Casper

Leuke verhalen en foto's weer, wij genieten met jullie mee, want hier regent het, is het waterkoud en eten we boerenkool!