Alweer een week in Nieuw-Zeeland

Nieuw-Zeeland, Taupo

's Ochtends kwamen we terug bij onze auto, toen stond onze auto achter afzetlint, ze waren de lampen aan het remplaceren voor de winkel waarbij we geparkeerd stonden.

Één van de hoogtepunten van Wellington is het Ta Papa museum, daar had Nicky haar zinnen opgezet, dus om 8 uur de auto geparkeerd in de parkeergarage naast het museum. Nog tegen elkaar zeggend dat we mooi op tijd waren voor de opening. Komen we er binnen achter dat het museum pas om 10 uur open gaat. Dat ging dus helaas niet door...

Daardoor zijn we eerder een klink stuk richting het noorden gereden, na veel wegwerkzaamheden en de zoektocht voor goedkope benzine. Op het zuidereiland was 1,98NZD de normale prijs, op het noordereiland is 1,64NZD ook vindbaar.

Het landschap vandaag was afwisselend, van uitzicht op water, bossen, bergvlaktes, Nederlandse eilanden maar ook woestijn. Na 400 kilometer zijn we aangekomen bij lake Taupo. Daar eerst even uitgerust met een hike en en bezoek aan de hot spring voor we opzoek gingen naar plaats om te slapen.

Proficiat met je vader!

frank roelofs 2016-06-02 13:52:09

Nog even en jullie gaan weg uit Nieuw Zeeland. De tijd daar is weer goed ingevuld. Goede vlucht naar Bolivia.

oma 2016-06-03 10:32:34

Oma, Zondag vertrekken we naar Colombia, dan hebben we een overstap in Buenos Aires. Liefs,