Thx

België, Brussel

Dat het nondedju een pracht van een reis was.
Dat we ervan genoten hebben van begin tot einde.
Dat we dingen gezien hebben die mooier waren dan onze ogen konden geloven.
Dat we op tijd en stond hard uitgeregend werden.
Dat we heerlijk in de zon hebben gelegen en gewandeld.
Dat we gevloekt, maar nog harder gelachen hebben.
Dat we gewiebeld hebben.
Dat de we-time zo leuk was, dat er zelfs geen me-time nodig was.
Dat we onszelf en mekaar hebben teruggevonden.
Dat we zen zijn.
Dat yin en yang weer helemaal in balans hangen.
Dat het even aanpassen was, dat kleine fort van ons.
Dat de eerste momenten op de camping met een bijna onzichtbare opgetrokken neus werden onthaald door deze prinses.
Dat diezelfde prinses gaandeweg huppelend naar het sanitairblok liep, al 'kumbaya'-zingend.
Dat bovenstaand ietsje overdreven is, maar dat ik wel geleerd heb dat kamperen ook leuk kan zijn. Ook al is logeren in een poepchique hotel dat ook (i'll always be me).
Dat mijn (boze) blikken universeel zijn.
Dat ik geen aangenaam gezelschap ben na gebrek aan slaap en te veel honger. Hangry is voor mij uitgevonden.
Dat ik zenuwachtig word van te springerige en energieke moeders op het vliegtuig.
Dat het pinkie er veel te snel was.
Dat ik met heel veel spijt in het hart afscheid neem van dit uitzonderlijke, prachtige land.
Dat er tranen over mijn wangen rollen op dit eigenste moment.
Dat ik, eenmaal over mijn liefdesverdriet heen, deze blog nog tot in het oneindige ga herlezen - inclusief de heerlijke reacties.
Dat ik zo hoop alles te kunnen blijven herbeleven.
Dat ik het ga missen, zo hard.
Dat het pijn doet.
Dat tijd een luxe is die je niet kan kopen, maar wel onbetaalbaar is.
Dat we terugkeren naar een ander land dan hetgeen we verlaten hebben.
Dat er 2 mogelijkheden zijn: of mijn c4 ligt klaar of aan elk been zal een collega hangen die mij smeekt niet meer weg te gaan.
Dat ik het schrijven ga missen.
Dat ik nu weer een collega/vriendin/therapeut/lachbuddy/partnerincrime/Thelma/luisterendoor/teveelomoptenoemen ga hebben.
Dat ik weer collega/vriendin/therapeut/lachbuddy/partnerincrime/Louise/luisterendoor mag zijn (ondanks mijn grapje).
Dat ik het hier ongelooflijk hard ga missen... Of had ik dat al gezegd?
Dat ik stiekem zo ga genieten van mijn eigen bedje.
Dat er in België nog een pak mensen zitten die onze terugkeer verzachten.

En last, but not least:
Dat ik de beste, liefste en leukste volgers heb.
Bedankt! U was een fijn publiek...

Kort gezegd... DANK U!!!!!

dankbare aanhetbeenhangende collega 2016-05-14 14:04:59

Dat ik er zo hard genoten heb om jou verhalen te lezen! Welkom terug!!

Ilse 2016-05-14 16:29:35

Blij dat jullie veilig thuisgekomen zijn! Nog steeds jaloers ben! Je blog ga missen! Benieuwd ben naar de verhalen! Blij dat Katrien terug haar collega heeft! Beetje vanalle emoties ;) Maar wat een avontuur en een mooie blog! Vooral: DANKU! Om te hebben mogen meegenieten! Welkom thuis!

Tamara 2016-05-14 18:26:04

Welkom thuis! Ik heb genoten van jullie verslagen, was heel blij met de foto's, vooral als 'de zusjes' te zien waren, en ik zal heel blij zijn 'de zusjes' live te kunnen knuffelen.

Chantal 2016-05-14 19:51:21

Welcome home, En dank je voor je boeiende en gevoelige verslag en ...we hebben je leren beter kennen en nog meer apprecieren Yelva !!! Ge zijn een toffe en een getalenteerde dame !!! Rust een beetje uit (na een wellicht uitputtende reis) alvorens je superlieve collega Katrien terug te zien ...wanneer vertrek je opnieuw en naar waar ? 😉

Pierre en Veronique 2016-05-14 21:11:27

De leuke reacties waren het waard om elke dag samen te vatten en te delen. Het lijkt alweer dat we nooit zijn weggeweest! Gelukkig weten we beter. Blij dat ik als 'stille water' - of erger :) - ook eens een andere kant kon/mocht tonen en dat de reacties altijd zo fijn waren. Sommigen heb ik enkele keren opnieuw gelezen. Voor vandaag hou ik het bekeken. Nooit gedacht dat ik dit uur zou halen. Normaal stonden we bijna op. Als het aan ons lag, gingen we elk jaar opnieuw. Er zijn helaas externe factoren die dat voorkomen. Briefjes en muntjes enzo. Maar als we nog eens gaan; dan hou ik zeker opnieuw een blog bij! I'll keep you all posted :). Goodmorning, goodevening and/or goodnight.

fairytales 2016-05-14 22:37:12

Knap verslag, elke dag opnieuw. Zo leuk om te volgen, bracht veel herinneringen aan mijn reis naar boven. Als er een boek komt, dan bestel ik nu alvast een exemplaar! Gesigneerd graag ;-) welkom terug lagere-school-mede-leerling!

Katja 2016-05-16 20:55:40

Misschien toch een nieuwe daginvulling gevonden voor mijn vrije donderdagen :). Tof dat het jou ook wat terugbracht. Het is leuk om daar te zijn. Zalig land! Ik ben blij dat ik toch al een 5-tal boeken zou verkocht krijgen. Vriendenprijsje he :)