Kleuters

Australië, Cairns Esplanade

Het is ruzie. Klinkende ruzie. Geen ruzie met veel woorden, geroep of schelden. Eerder met mokken, stilzwijgen en negeren.
Mijn verstand negeert mijn zin voor slaap 's nachts en overdag gaat mijn zin in slaap all the way.
Idem voor mijn maag. Overdag hoor ik haar niet, maar 's nachts is ze grommend wakker.
Helaas geldt hetzelfde voor de diva's en de prins... Wat zorgt voor nachtelijke ontbijtjes waarbij de diva's cornflakes verorberen, de prins pasta kookt en ikzelf voluit voor koolhydraten ga. Geen al te strak plan, maar het lijkt wel een vast patroon. De rest van de nacht wordt gevuld met Game of thrones - voor ons - de diva's worden in hun eigen bed gedwongen met de belofte op een zwempartij 's anderendaags.
We zijn geëindigd in de esplanade in het centrum van Cairns. Een zwemlagune met zicht op zee, winkels, restaurantjes,... Zalig! Het steeg boven onze verwachtingen. Heerlijk verfrissend bij 31 graden. Eindelijk water met een temperatuur waarin je organen geen forfait geven. De redders zijn echt helemaal in het geel/rood zoals in de series, mensen bbq'en echt in het parkje rondom (de prins vond het niet ok om mee aan te schuiven bij wildvreemden, maar het rook echt lekker). Na ons duikavontuur proberen we ons zo lang mogelijk wakker te houden. Dat is 21u30.
Om 3u zitten we alweer aan de ontbijttafel met kleine giechelmonsters en erna kijken we GOT. De routine is er al. Nu nog de juiste.
Cross fingers dat de mind en de body het snel bijleggen. Momenteel ben ik kwaad op allebei. Trutten.