Update vanuit het ziekenhuis

Thailand, Ko Samui

Een korte update vanuit het ziekenhuis. Ik ben er nog steeds en wordt waarschijnlijk dit weekend pas ontslagen.

Inmiddels heb ik er drie operaties erop zitten en word ik om 6pm voor de vierde keer onder narcose gebracht. Het klinkt wellicht erger dan het is! De wond op m'n been is flink ontstoken en moet elke dag goed schoongemaakt worden. Het zijn nu geen operaties meer, maar meer een soort van schoonmaakbeurten. Als ze dit zouden doen, terwijl ik wakker ben, zou het gigantisch veel pijn doen, vandaar dat ze me laten slapen. Dus maak je geen zorgen, dat doe ik ook niet! Veronique heeft via haar werk een tolk voor me geregeld die zowel Engels als Thais spreekt en ook hij heeft mij gerustgesteld.

Ik kijk er nu al naar uit om maandag te vliegen en dinsdagochtend weer thuis te zijn. Dit heeft overigens niks met het ziekenhuis te maken. Voordat ik na Vietnam ging, had ik al besloten om twee weken eerder terug te komen en mijn vliegticket omgeboekt. Ik had net een visa van 4 weken voor Vietnam gekregen en had daarna nog 5 weken "over" waarvan ik niet precies wist waar ik nog heel wilde gaan. Ik had de Filipijnen overgeslagen vanwege het typhoonseizoen en was langer dan gepland in Indonesië gebleven. Dus ik dacht als ik nou van 5 weken 3 weken maak, kan ik 3 weken naar Japan (wat super vet is, maar ook heel duur) en heb ik superleuke afsluiter! Prima plan. Dat liep eventjes anders, maar komt nu toevallig heel goed uit, want ik wil niets liever dan naar huis gaan. Nog een paar nachtjes slapen!

Ha esther, wat fijn om te lezen dat het al iets beter gaat en dat je in het weekend het ziekenhuis mag verlaten. Ook wel heerlijk om te lezen dat je naar huis komt. Kan je hier lekker ff bijkomen van de laatste periode en aan je herstel werken. Ik hoop dat je een goede vlucht heb en dat alles voorspoedig zal gaan. Ik hoop je HEEL snel weer te zien!!! Kijk goed uit met je been en sterkte met alles. Xxxx

Marja 2016-07-21 13:41:37

Hallo Esther je bericht ontvangen dat is wel even een andere afsluiting van je avontuur heel vervelend dat het op deze manier moet maar gelukkig gaat het nu wat beter met je nog even volhouden en zien we je vlug weer thuis nog even doorbijten gelukkig hoor ik dat je een goede begeleider heb en je weet het hé es ook het slechtste uur heeft maar 60 min (geintje) ik hoop voor jouw dat het snel voorbij zal zijn een dikke knuffel van mij en opa en een dikke kus en tot dinsdag oma en opa😍

Oma en opa 2016-07-21 15:41:20

Lieve Esther ik hoop dat het met je been goed gaat maar in de eerste plaats wil lk je bedanken voor de leuke verhalen en mooie foto's die we van je mochten ontvangen we hebben er van genoten en zullen ze missen maar zijn heel Blij dat je straks weer thuis ben een hele voorspoedige reis en een goede thuiskomst ik hoop snel tot ziens liefs oma en opa😗😗😗😗😗