Last day in Oz!

Australië, Cape Tribulation

Vandaag heb ik nog een laatste dagtour gedaan omdat ik toch nog heel graag (een zonnig) Cape Tribulation wilde zien. Met een kleine groep (18p) werden we door onze guide George (een echte Aboriginal) in een klein busje meegenomen naar het tropisch regenwoud, prachtige stranden en de Mossman rivier en vertelde hij van alles over de verschillende plekken de Aboriginal geschiedenis en cultuur. Ook hebben we een wildlife cruise gemaakt waar we krokodillen konden spotten. Een Chinees die ik tijdens het raften had ontmoet, had deze excursie ook geboekt. Ik heb nog nooit iemand zoveel selfies zien maken. Ik denk dat Kim Kardashian daar nog iets van kan leren;). Redelijk hilarisch! Maar het grappigste moment van de dag was toen hij naast mij ging zitten, maar niet had gezien dat ik daar net een zak popcorn had neergelegd. De zak knalde open en de popcorn vloog door de hele bus!

Om 6.30u werd ik vanmorgen opgehaald en ik zit nu (22 uur) op het vliegveld, lange dag dus ben redelijk moe! Denk dat ik wel lekker slaap in het vliegtuig straks. Ik ga boarden nu, op naar BALI!

P.S. De mooie foto's die ik met mijn camera heb gemaakt komen nog! Dit zijn alleen wat snapshots van de Chinees;).

Nou es dat was Australië, op naar het volgende avontuur. Dat gaan we natuurlijk ook allemaal weer volgen. Veel plezier op Bali. Xxx

Lydia 2016-03-20 13:58:35

Jaaaa ook balie gaan we weer volgen. Leuk om iedere keer je verslag te lezen wat je daar zoal doe. Prettige vlucht en we horen je weer vanuit Bali. Graag. Marja

Marja 2016-03-20 17:20:02

Zo es Australië zit er op we hopen dat je op balie net zulke leuke verhalen schrijft en net zulke leuke foto's stuurt veel plezier we volgen je met spanning en opa en oma xxxx

opa en oma 2016-03-20 18:20:24

Wat leuk dat jullie elke keer zo enthousiast reageren!! Ik ga niet zo lang op Bali blijven, eerst naar Java en Sumatra en dan kom ik daarna terug als Jose aankomt. Heel veel zin in! xx