Putu tour

Indonesië, Bali

Niet alleen Ubud, maar ook de omgeving van Ubud is prachtig! Om hiervan iets te kunnen zien, hebben we een privé chauffeur via het guesthouse geboekt die precies weet waar we de mooiste plekken kunnen vinden. Putu (onze chauff) heeft ons meegenomen naar o.a. de Elephant cave Goa Gajah, de holy water temple Tirta Empul, een luwak koffieplantage, de rijstvelden en als laatste de Tegenungan waterval. Putu was onwijs aardig, noemde ons de hele dag de drie angels en op de terugweg mocht hij meegenieten van Nick & Simon muziek op de speakers.

Naast autorijden, bleek hij ook nog eens verbluffend goed te kunnen zingen en gitaar spelen. Tijdens het avondeten heeft hij een mini-concert voor ons gespeeld aan tafel.
De volgende dag hebben we scooters gehuurd en zijn we naar Jungle Fish geweest. Een "beach"club met een prachtige infinitify pool en een bar waar we goed konden lunchen. Verder zijn we nog naar de traditionele markt geweest, souvenirs gekocht, onszelf verwend met french manicure en door alle leuke straatjes in dit dorp gelopen.

Ook was Putu megablij dat we hem twee dagen later een berichtje stuurde of hij ons misschien naar de haven wilden brengen. Kon die toch nog een keer z'n drie angels terugzien.