Sunny Cairns

Australië, Cairns City

De allerlaatste dag in Oz! Gelukkig heb ik nog twee dagen wel mooi weer gehad (SORRY MO!). Gister afscheid genomen van Mo, daar waren na 5 maanden ELKE dag samen wel heel veel stevige knuffels voor nodig!

Daarna ben ik gaan hardlopen over de boulevard, maar na 40 minuten oververhit gestopt want het was echt VEEL te warm. Tijd om wat verkoeling in het zwembad te zoeken. In de zee kun je niet zwemmen vanwege de croc's, maar ze hebben een prachtig openbaar zwembad gemaakt midden op de boulevard. Samen met Benthe, Joke en Sarah (die hadden we op Fraser leren kennen) heerlijk gechilld en daarna nog naar de kapper geweest. Voor ons alle vier de allerlaatste avond in Oz (heel toevallig!), dat moest natuurlijk wel in stijl worden afgesloten met lekker eten en een paar wijntjes.

Leuk weer lekker een korter kapsel. Zal wel koeler zijn dan je lange haren. Geniet maar lekker daar!! Gr. Marja

Marja 2016-03-20 17:23:02

Haha ja zeker lekker koel, precies de reden waarom ik het wilde knippen. Wel nog even wennen hoor;)