Het eerste zand tussen onze tenen

Singapore, Singapore

First week: stop over in Singapore! Na een aangename vlucht: ik werd wakker toen we gingen landen (wat slaaptekort van de avond ervoor;)). Nadat we zijn ingecheckt in ons hotel, heb ik snel m’n hardloopschoenen aangetrokken om alvast de buurt rond de Singapore river te verkennen (13 uur stil zitten is natuurlijk niks voor mij). Even m’n energie kwijt!

Gewapend met een hele lijst toffe tips van Saskia en van Frank gaan we de volgende dag de stad ontdekken. Eerst maar naar het strand! Als een echte uber-toerist voor de allereerste keer ever de hop-on-hop-off bus genomen voor een rondje siteseeing door de stad. Verder vooral allerlei leuke lunchtentjes uitgetest en een beetje door de verschillende wijken geslenterd.

Dit valt nog niet in de categorie backpacken, maar luxe stedentrip! Compleet met roomservice, taxi’s, cocktails, infinity pools, rooftopbars en luxe hotelkamers.

Nu maar snel omkleden om een paar cocktails te gaan drinken!

Nice!! Singapore Sling in Raffles en bloody Mary's bovenop Marina Bay :). Enjoy en groeten daar!

Lambert 2016-01-26 17:36:31

Leuk Es!! :) Hopelijk heb je wat aan mijn tips! enjooooy! xx

Sas 2016-01-26 18:53:25

@Lambert: Yes uiteraard een Singapore Sling gedronken :):) en @Saskia: thanks voor de onwijs leuke tips! Superleuk!!