Chiuso

Italië, Genova

Vandaag ontbijt ik in t parochiezaaltje, kan zelf thee zetten met de waterkoker en heb nog wat voorraden kaas en brood die op moeten. Dan loop ik naar t station in t dal, max 1h. Daarna reis ik met de trein naar Genua. Via Aulla. Hanna reist via Parijs (donderdagavond al) en vrijdag via Turijn naar Genua. We zien elkaar, Deo volente, om 20.30 op t station. En gaan n weekje van elkaar en v Italië genieten. Dus geen pindat.

We gaan n paar dagen naar Creto (mijn etappe #18 waar ik Adriano ontmoet heb), naar t strand (Hotel Savoy Varazze) dan naar Turijn. Zaterdag 17/8 reist Hanna terug naar Nl, ik naar Lucca om bij Cardoso mn cammino weer op te pakken.

Als ik weer ga posten zal ik de knop "stuur mijn volgers n email" aanzetten - meestal staat die uit.

Arrivederci! Pellegrino Michael

We nemen tijdelijk afscheid van Pelgrim Michael en begroeten toeristen Michael en Hanna en wensen hen mooie dagen samen en heel veel schoons te genieten in Italie.

Papa en Mama 2022-09-09 09:16:02

Mooie onderbreking zo een weekje met Hanna samen. Veel plezier en dan weer opladen voor het vervolg.