#18 Crocetta d'Orero - Passo della Scoffera 674m

Italië, Orero

Ontmoeting met Adriano di Giovanni.

Ik sprak hem aan met "Collega" in het restaurantje Locanda dei Cacciatori in Creto. Op 18km van Genua, 600m. Waar ee zeer hartelijk ontvangen werden, meer ontvangen dan "bediend" door Donna Anina. Het klikte meteen. Adriano doet de sentiero d'italia: de Alpen, de hele "laars", Sicilie en Sardinie, alles bij elkaar meer dan 4000km, meer dan een jaar op pad..Hij is op dag 102.

https://www.vasentiero.org/en/grand-italian-trail #

Adriano schrijft op instagram als volpe_errante, en verzocht expliciet de link op te nemen in mn blog. Hij filmde de youtu.be shorts van do/vr/za die je met deze link kunt bekijken:

M.b.v. reverso.net vertaald, ongeveer:

"Dag 102 Barbagelata GE Liguria.
Deze tijd, doorgebracht met Michael, is er een geweest van intense intieme gesprekken, persoonlijk en vol sterke emoties om door te groeien. Niet elke dag ontmoet ik mensen als dat. Ik ontmoette ook jonge wandelaars (..) die een deel van hun ervaringen met mij deelden vol interessante gebeurtenissen.. Een dag van delen met het kleine dat je hebt en vooral met het gewicht dat we elk in onze bagage dragen, zowel in de ervaring als fysiek.

Loop! Heb de moed om gewoonten achter te laten die niet (langer) van jou zijn, probeer het beste deel van jezelf te zijn. Je kunt het. Het pad kan je veel dingen leren.

Day 102 Barbagelata GE Liguria.
Questo tempo passato insieme a Michael è stato intenso di chiacchierate intime, personali e piene di emozioni forti da maturare. Non tutti i giorni incontro persone del genere. Ho incontrato anche giovani camminatrici (..) che hanno condiviso parte della loro esperienza con me ricche di avvenimenti interessanti.. un giorno di condivisione con il poco che si ha e soprattutto con il peso che ci portiamo ognuno nel proprio bagaglio sia nell’esperienza che fisicamente sulle spalle.
Camminate e abbiate il coraggio di lasciare indietro le abitudini che non vi appartengono, provate a cercare di essere la parte migliore di voi stessi. Ce la potete fare.. il cammino può insegnare molte cose."

Ik loop iedere dag met je mee. Goed verhaal, prachtige fotos. Beste wensen voor de rest van je reis. Remember Ineke in your prayers.