Sem is jarig!

Noorwegen, Sogn og Fjordane

Van de afdaling vanaf die Syberische hoogvlakte naar de Zuid-Europesche dalen ben ik nog wat foto's tegengekomen.
Toch nog maar even in dit plakboek gezet.

We gingen weer door naar het noorden, maar over die gletsjer lukt toch echt niet met m'n rollende huisje.
Dan maar er langs, aan de westzijde. Onderweg meer gletsjertongen gezien, maar die zijn niet gemakkelijk van dichtbij te benaderen.

Omdat op deze dag mijn jongste kleinzoon 3 jaar werd en ik hem graag wilde spreken en zien, zocht ik een camping met wifi op aan een water, dat slechts met een klein stroompje verbonden was met een fjord.
Dit was dus voor de afwisseling eens een meer.

De benen konden gestrekt en door de techniek is een gesprek met de jarige probleemloos verlopen.

Wat worden ze groot. (-:

Weer prachtige foto’s Hans. Wat beleef je veel tijdens zo’n reis. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon. Have a nice day.

Joke 2018-07-05 17:27:34

Na 100 foto's tijd voor een reactie. Wat een onvoorstelbare rust straalt er uit veel beelden. Die grootsheid van de natuur is toch onvoorstelbaar en jij ervaart dat iedere dag tijdens deze roadtrip. Die wekker op je dashboard intrigeert mij wel tussen al die elektronica. Nice trip!

Eddy 2018-07-05 20:41:11

Ik heb zojuist een aantal verslagen achter elkaar gelezen. De reden? Sinds vrijdag (29 juni) is m'n modem/router ermee gestopt: defect! Uitgerekend voor het weekend. Vandaag een nieuwe geïnstalleerd. En ja, een aantal reisverslagen in één keer binnengehaald. En ja, wát een prachtige foto's weer. . Intussen ben ik ook mijn bobbel kwijt! Maandag ging ik onder het mes en gisteren kwam ik weer thuis. Alles is prima verlopen! Volgende week de uitslag en de hechtingen eruit. Ik wilde je vooraf niet ongerust maken :-). Wat ontzettend leuk dat je Sem hebt kunnen zien en spreken. En dat aan een nostalgisch meer aan je voeten! Tsjonge wat wordt die groot! Gefeliciteerd hoor! Groetjes!

Koosa 2018-07-05 21:02:37

schijnbaar eentje overgeslagen. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon!

Hannie 2018-07-05 23:06:42

Van Harte Hans met je kleinzoon !! Mooi je reis!! en wat een lange teen nagels :-) Ciao Joey

joey roberts 2018-07-05 23:59:19

gefeliciteerd met Sem. Wij hebben wat gesnoeid in je tuin want het is heel droog hier. Hans je hebt mooie reis verslagen en foto's. groetjes truus en corné

TRUUS&Corné 2018-07-06 02:33:11

Bedankt voor de reacties. Een roadtrip zit vol afwisseling, Joke. Dat vind ik juist het leuke ervan. Ja, mijn dashboard staat volledig vol, Eddy. Zoals in de hele camper iedere vierkande cm. gebruikt is om spullen te bergen. En wat oranje en leuk is krijgt altijd een plaatsje. Koos, beterschap na de behandeling die je hebt ondergaan. Allen bedankt voor de felicitaties, en volgens mij kun je beter lange teennagels hebben dan lange tenen, Joey. Die tuin zal meer een oerwoud zijn vrees ik, Truus en Corné. Bedankt dat je je deskundige snoeihand ervoor gebruikt hebt. Gegroet allen, Hans