Weer op een oude bekende stek

Spanje, Sabiñánigo

De komende verslagen heb ik pas na aankomst thuis geschreven omdat ik daar onderweg niet meer aan toe kwam.
Ook omdat ik soms tot laat bleef rijden om een plaats voor de nacht met elektra te bereiken zodat ik in de donkere avonden toch een beetje warmte van het kacheltje zou kunnen hebben. Dat was vaak lastig omdat bijna alle campings in deze tijd van het jaar gesloten zijn en camperplaatsen vaak geen elektra hebben.
Maar eenmaal veilig thuisgekomen MET de camper leek het mij toch leuk uiteindelijk dit reisverslag compleet te maken:

Hier in het noorden van Spanje is het zeker te merken dat het al december is, het is koud en in de nacht al rond het vriespunt.
Maar vandaag op de Spaanse autowegen naar het noorden deed de motor het eigenlijk best wel redelijk goed.
Door constant een beetje met het gas "te spelen" zodat de motor niet te zwaar belast werd kon er met een redelijk tempo gereden worden

Omdat ik in de avond een oude bekende camperplaats zou passeren waar ik op 19 oktober ook al gestaan had en waar bovendien elektra was, werd dit uiteraard het reisdoel van deze dag. Meestal probeer ik nog met daglicht een camperplaats te bereiken omdat die vaak lastig te vinden zijn, maar een bekende plaats durfde ik wel in het donker op te zoeken.
Het was de plaats waar in de avond 2 agenten het stageld van € 4,= kwamen ophalen.
In tegenstelling met de vorige maal waren er nu verder geen andere campers, en ook de agenten zaten waarschijnlijk met die kou liever in het café, want ik heb ze niet gezien.
De elektra was afgesloten, maar de hoofdschakelaar niet dus ik kon toch in een warm bed lekker gaan slapen.