De camper klaargemaakt voor een nieuwe roadtrip

Nederland, Maastricht

Voor de 2e maal sinds mijn pensioen ga ik weer een roadtrip van meerdere maanden maken met mijn VW T3 camper uit 1985.
De reis gaat richting Middellandse Zee, want in Nederland wordt het al kouder dus een beetje warmer klimaat is best fijn.

Ook nu weer gaat het om het reizen zelf en niet om een bepaalde plaats te bereiken. Wel is het de bedoeling om door mooie natuurgebieden te rijden en indien mogelijk niet over autowegen, maar geheel binnendoor te gaan.

Op mijn kanaal van Youtube staan diverse video's van de roadtrips vanaf 2015, en op mijn Instagramprofiel staan foto's. De blogs van deze reizen staan ook online.

De video van deze reis (28:51 min.) vindt je door in Youtube te zoeken naar:
Roadtrip VW T3/T25 1985 nieuwe versie

De website's:

www.youtube.com/fotografiehans

www.instagram.com/dijkhans

www.pindat.com/reisblog/HansVWT3

Dit album is door de reisblog Pindat automatisch gegenereerd.

Veel plezier met het meereizen,