Nog even niet.......

Nederland, Maastricht

Na wat vertraging door de komst van onverwachte logés voor enkele dagen, 2 noodzakelijk gebleken bezoeken aan de tandarts en nog wat aanpassingen aan de camper, was het toch echt de bedoeling uiterlijk vandaag te vertrekken. NIET DUS!

De reden:
Afgelopen zondagmiddag kreeg ik ineens sterke koude rillingen en al mijn spieren deden pijn..
Zat verder die hele dag bibberend op de bank onder een deken.
Weinig geslapen die nacht, wel vaak naar het toilet.
De volgende middag ging het weer stukken beter en ik dacht aan een klein voorbijgaand griepje.
Steeds meer echter deden de verschijnselen die ik kreeg mij denken aan de periode van eind 2011.
Na een operatie die ik toen heb moeten ondergaan kreeg ik door een niet goed gesteriliseerde katheter (met dank :-( aan het ziekenhuis waar ik zelf de laatste 8 jaar gewerkt had) een urineweg ontsteking. Pijnlijk en lastig!
Dus naar de huisarts en ja, alweer de 4e urineweg ontsteking sinds die operatie was een feit.
Nu aan de antibiotica voor 10 dagen en hopen dat het snel weer beter gaat...
Hoop de 24e eindelijk te kunnen vertrekken.

Dag Hans, het lijkt me leuk om voor de verandering "figuurlijk" met je op reis te gaan. We zitten nu midden in de planning - en vanaf vlg week - in de verhuizing. Dus voor de afwisseling wat mooie Frans getinte foto's lijkt me wel leuk. Is wat anders dan inpakpapier en dozen. Veel plezier en ik hoor/zie je verslag wel. Kitty

kitty van rassel 2015-05-25 18:59:22

Hi Hans , Mooi verhaal ,en mooi een tweede kindje!! Ik weet zeker dat je een hele mooie trip gaat be >> leven Heel veel plezier bij deze en ben erg benieuwd wat je ervaringen gaan zijn!!profite de la vie Veel reis plezier!! Joey

Joey 2015-05-25 21:40:54

Als jij hard moet werken voor je verhuizing, zal ik wel -tevens voor jou- uitrusten, Kitty. :-) In ieder geval succes!

HansVWT3 2015-05-28 14:24:25

Dank je, Joey. Jouw tijd komt nog.