Trento naar Rovereto 26 km

Italië, Rovereto

Vandaag de draad weer opgepakt, of beter, de Adige weer opgezocht. Om 5.30 uur opgestaan, om 6.30 uur vertrokken. Het zou warm worden, en dat werd het ook. 26 km, zonder kar maar met rugzakken. We moeten weer in een soort van “flow” komen. In de ochtend Trento zien ontwaken. Mooi. Het begint overigens een beetje saai te worden. Berg links, berg rechts. Daartussen een spoorlijn, de autostrada, de gewone weg, de Adige, fietspad, veel druiven en nog een enkele appelboom, dorpjes. We zitten nu in Rovereto. De politie rijdt hier in een …… Fiat Panda ! Moet kunnen. Het hostel is basic, maar voor ons goed. Wel een mooie tuin waarin we net wat hebben gegeten. Salade, tomaat, pesto, brood. Nectarine vooraf. Omdat morgen alles weer dicht is ook inkopen voor morgen gedaan. En in de koelkast gezet. Ben wel benieuwd of alles er morgen nog is. Vandaag vroeg naar bed want morgen wachten weer 25 warme kilometers.

Na de topweek met de familie weer heel veel succes voor het vervolg!

Henk en Hillie 2023-06-17 21:15:02

Wees voorzichtig met die warmte en die vele kilometers. Groetjes.