Lechbruch am See See naar Rieden am Forgensee 19 km

Duitsland, Rieden am Forggensee

We hebben de Romantische Strasse verlaten en zitten nu op de Claudia Augustus. Een route voor het eerst aangelegd door de Romeinen. We hebben een foto geplaatst met uitleg. We lopen door de Allgau, mooi glooiend landschap. Weilanden, bosjes, koeien. Met de alpenreuzen op de achtergrond. Vandaag niet echt want er was sprake van laaghangende bewolking. Maar wel droog gelukkig. Vanochtend tentje afgebroken en in ons luxueuze “aufenthaltsraum” ontbeten. Onderweg bij de bakker toch ook maar weer iets lekkers gekocht voor bij de koffie onderweg. Verderop onderweg boodschappen gedaan voor het avondeten. Tortelinni’s, tonijn, tomaat, komkommer, rode pesto. Vooraf nog een broodje met glaasje wijn. Wel bij de tent want een andere faciliteit voor ons is er niet. Ook goed. Onze camping ligt vandaag pal aan de Forggensee, met uitzicht op een slot. Maar of dit het beroemde slot Neuschwansstein is ? Daar twijfelen we aan. We zullen zien.

Mooie wereld,, al heel wat meters afgelegd en het wordt nog mooier! (oeps en zwaarder) Eet smakelijk, zitten er veel eiwitten in tonijn, of is het jullie lievelingseten;-) Zet m op, ik vind t dapper.....