Rustdag in Nordlingen

Duitsland, Nördlingen

Vandaag dus een rustdag. En dus alle tijd om dit stadje te verkennen. Het is bijzonder fraai. Volledig ommuurd en met veel historie. Monumenten vanaf de 14e eeuw. Didy heeft de toren helemaal beklommen. Ik niet helemaal. Beetje hoogtevrees. Hoogtes vermijd ik dus liever. Ben tot 70 meter gekomen. En het was heerlijk weer. De hele dag zonnig. En, wat u waarschijnlijk niet wist, het bleek de geboortestad van Gerd Müller, de veroorzaker van ons nationale trauma in 1974. Toch hebben we ‘s middag even lekker op een terrasje gezeten van de Bayern Pub. Was genieten. En even plannen maken voor de komende dagen. Het weer is niet echt stabiel dat is wel jammer. We zullen zien. Morgen naar Harburg, zo’n 21 km.

Heerlijk even een rustdag en de zon is dan een heerlijke bonus om extra op te laden!

Saskia 2023-05-09 18:41:27

Wat mooi om via de prachtige foto's mee te genieten!

Heleen 2023-05-10 16:37:01

Liebe Didy, lieber Hans, wir haben es genossen , Sie zu Gast zu haben und "verfolgen" Sie und Ihr Projekt gern und mit Bewunderung. Da ist nahezu jeder Schritt nachvollziehbar. Wir freuen uns über Ihre Wertschätzung, auch unser Ries betreffend - sehr sehr gern mal wieder beim guten Wein ... Karin & Peter