Rustdag in Lana

Italië, Lana

Vandaag dus een rustdag. Na 886 kilometer, 22 overnachtingen in onze tent, drie in een schlaffass en de rest in een hotel, airbnb, b&b of hostel. Aan het Hostel in Imst hebben we de mooiste herinnering. Omdat we gisteren Merano slechts hebben geschampt, en dan zouden wij de stad tekort doen, vandaag met de (gratis) bus naar Merano. En de stad was nog mooier dan ik me nog kon herinneren. Bovendien, het was ook mooi weer. En zoals gisteren aangegeven. Merano staat voor water, bloemen, fijn klimaat en gezellige straatjes (Laubergassen). Met ons vonden de andere toeristen dat ook. Velen in getal. En dat blijft jammer. Maar dat maakt het ook wel weer gezellig zegt Didy. Gelijk heeft ze. Samen hebben we de route en overnachtingsplaatsen voor de komende dagen bepaald. Nog zo’n 80 kilometer tot Trento waarna we met het openbaar vervoer weer teruggaan naar Ried om de familie weer te ontmoeten. En tegelijk een weekje vakantie te houden. We zien er naar uit.

Succes nog met jullie etappes naar Trento. (Veel voor ons bekende plaatsen hebben we gezien in jullie reisverslagen tot nu; Mooi!) En veel plezier binnenkort in Ried met jullie kinderen en kleinkinderen