Lavis naar Trento (B&B Eden) 12 km

Italië, Trente

Vandaag een korte etappe. 12 km. Dus alle tijd voor ……… een lekker ontbijt. Zie foto. En op tijd in onze b&b. Vriendelijke ontvangst door Valentine. Krijgen kaarten voor de trein van morgen. Weer mooi meegenomen. Verder alle tijd om Trento te verkennen. En het moet gezegd, Trento is een prachtige stad. Mooi, oud, sfeervol. Pleintjes, steegjes, terrasjes e.d..
Universiteitsstad. Jeugd. Veel “eigen” inwoners. Weinig toeristen. Kortom, waar we nog wel weer eens heen zouden willen. Lekker gegeten (zie foto) in een gelegenheid op advies van onze host. Morgen weer terug ( met openbaar vervoer) naar Ried (Oberinntal) waar we volgende week met kinderen en kleinkinderen hopen te verblijven. We zien er naar uit. Dus….. geen reisverslagen de komende week. Met het vervolg gaan we verder met Voettocht naar Rome deel II. Vanaf 17 juni. Tot dan.

Ziet er goed uit en wat een fijn vooruitzicht om de kinderen en kleinkinderen weer te zien. Geniet ervan!

Saskia 2023-06-08 21:48:29

Geniet van jullie weekje rust met de familie!

Linnet 2023-06-08 21:59:56

La dolce vita in optima forma!

Heleen uit Maastricht 2023-06-08 22:13:06

We genieten nog steeds van jullie verhalen en de foto's van de mooie omgeving. Zo krijgen wij ook een soort van vakantie gevoel. Geniet volgende week van jullie week rust met kinderen en kleinkinderen ❤️

Jos en Menanda 2023-06-08 22:41:29

Leuk hoor jullie verslagen. Een mooie week met kinderen en kleinkinderen gewenst.

Fieneke 2023-06-08 23:40:53

Schiet al aardig op. Mooie verhalen en super mooie foto’s. Nu dan even een welverdiende rust met de familie. Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Geniet lekker. Ik ga zondag voor 3 weken naar Noorwegen, dus even weinig reacties van mij. ‘

Cathy 2023-06-09 01:04:09

Didy en Hans hele fijne dagen met de familie. Hartelijke groet.

Bert Twickler 2023-06-09 07:43:14

We blijven genieten van jullie belevenissen en de foto's. Hele fijne week met de familie!

Henk en Hillie 2023-06-09 20:32:41

Je reisverslag is leuk om telkens te lezen. Maar nu een weekje rust en genieten vd kids. Fijne week !!!

Alida 2023-06-10 00:52:29

Pauze😉 een hele ontspannen en gezellige week gewenst! Geniet ervan!