Rolandswerth naar Leutesdorf, 28 km

Duitsland, Rolandswerth

Vandaag hoofdzakelijk langs de Rijn gelopen. De Rijn, een imposante rivier. Breed, veel stroming, hele grote containerduwboten. Saai of niet ? Beide wel een beetje. Soms lange stukken zonder veel te doen, doods. Maar ook mooi aangelegde parken langs het water en gezellige kleine dorpjes zomaar uit het niets. Vandaag ook de Rijn met een pont overgestoken. Het weer was perfect. 20 graden, zonnetje. Mooie camping Leutesdorf. Jammer is wel dat Biergarten en Gaststatte bij de camping morgen pas open gaan. We hadden ons er zo op verheugd. Nu nog 2 km verder gelopen naar een gelegenheid waar we nu zitten. Didy : Maultasse, met spinazie, kaas etc en een lokaal wijntje. Hans : gebakken lever met een curry met o.a. ui, appel en gnocchis. En een Weizen 0,0. Helemaal in voor dit biertje. Of we morgen naar Koblenz lopen of nog een dag in Leutesdorf bleiben is nog even de vraag. Benen en voeten doen het nog prima, de vracht wordt wel zwaarder. Tot nu toe wel weer een heel bijzonder onderneming.