Van Koblenz terug naar huis

Duitsland, Koblenz

's Ochtends alle tijd. Onze trein gaat pas om 13.11 uur. Kopje thee met een paar crackers. Meer hadden we niet in voorraad. Maar wel een netto-markt in de buurt. Dus lekker ingeslagen. Tent afbreken en spul inpakken. Voor het laatst. Wij op tijd bij de trein. De trein niet op tijd bij ons. Voor ons cruciaal met x aantal overstappen. Met de nodige vertraging. Uiteindelijk via Aachen om 18.00 uur in Maastricht aangekomen. En om 18.30 uur in de auto richting Nooitgedacht vanuit onze startplek bij Heleen en Alex, alwaar wij 2.50 uur later arriveren Conclusie : weer een mooie tocht met heel veel indrukken. Een goede ervaring voor ons groter doel : Rome. Wat hebben we teveel mee, wat te weinig. Ervaring opgedaan met de Outdooractive app. Werkt prima. Onze fysieke conditie was toereikend terwijl wij mentaal de tocht ook prima aan konden Ook sociaal gezien waren de afgelopen dagen prima. Je leeft wel 24/7 heel dicht bij elkaar waarbij de taakverdelingen en vastigheden vervielen. Beviel prima. Tot zover.

Wauw, wat weer veel kilometers gemaakt en hele mooie foto s. Ik zeg respect, knap. Op naar ...