Boppard naar St. Goar 20 km.

Duitsland, Sankt Goar

Langs de Rijn loopt aan beide zijden een dubbel spoor. Op zich niet erg, maar vervelend wordt het wanneer tot ‘s nachts 3.00 uur om de vijf minuten een goederentrein langsdendert. Didy : “alsof een trein de tent binnen rijdt”. Gevolg : zeer slechte nachtrust. Ook de omgeving is niet blij. Zug larm macht krank. Zo is het maar net. Bij Didy gaat lopen, liggen en zitten goed. Maar alles wat daar tussen zit heel pijnlijk. Vandaag maar een hotel genomen in St. Goar nabij de Lorelei. In 1966 waren we (Hans) hier ook op de camping. Ook moeten we nog fysiek een beetje wennen. De kilometers met bepakking. Vanavond lekker slapen en morgen weer met volle moed op stap.

Hi Hans en Didy Pittig begin van jullie reis met/na de val van Didy, en de slechte nachtrust door al die langs denderende treinen. Hopelijk is de nachtrust beter met een hotelovernachting. Sterkte voor Didy en succes met jullie tocht naar Rome.

Marga en Rob 2023-04-18 20:07:16

Goed besluit om in een hotel te overnachten. Een goede nachtrust is belangrijk voor een goed herstel vooral voor Didy. Succes morgen.

Jos en Menanda 2023-04-18 21:34:26

Jammer van de iets mindere start van jullie reis. Hoop dat Didy snel herstelt. Geniet samen van het onderweg zijn naar Rome. We wensen jullie een prachtige tocht.