Koblenz - Boppard camping Sonneneck 20 km

Duitsland, Boppard

Vandaag de eerste loop. Langs de Rijn. Imposant. Drukt al eeuwen zijn stempel op de omgeving. Veel bedrijvigheid. Industrie, schepen, treinen. We lopen veel over oude “jaagpaden”, de hoofdroutes van vroeger, nu fiets/ wandelpaden. Lekker lopen dus. We zagen ook een slot, en nog een slot. Veel eigenlijk. Maar waren het niet eens over wat we zagen. Sloten, slotten. Het laatste waarschijnlijk. Klinkt wel raar. En dieren onderweg. Kleine gansjes, een bever, schildpadjes, ganzen. Met Didy gaat het, maar daar is alles mee gezegd. Net gedouchte, “maar je wilt niet weten hoeveel moeite het me kost om me aan te kleden”. Het lopen zelf gaat goed overigens. Morgen verder langs de Rijn. Het eten ? Tortellini met tonijn en tomaat. Lekker hapje.

Hopenlijk knapt Didy snel weer op! Geniet er samen van

Saskia 2023-04-17 19:59:26

Fijn dat het lopen goed gaat. Hopen dat Didy snel opknapt. Succes.

Jos en Menanda 2023-04-17 22:25:25

Met zo’n luxe fauteuil kun je in ieder geval lekker zitten. Zet hem op zussie

Ferdy 2023-04-18 08:50:22

Och Didy, waardeloos en zo aan het begin. Snel opknappen en geniet van de dingen om jullie heen. Super leuk om jullie verslag van de nog maar korte reis te lezen. 💪💪😘