Haunstetten naar Prittriching 15 km

Duitsland, Prittriching

Opgestaan om 7.15 uur. Eerst ontbijten. Ontbijt op de camping is sober. Muesli met een yoghurtje en een kopje thee. Wanneer de overnachting inclusief ontbijt is dan is het feest. Waar beginnen en waar ophouden. Daarbij is beginnen nog het eenvoudigste. Thee, koffie, vruchtensap, muesli, yoghurt, vers fruit, broodjes, ei, roerei, spek, vleeswaren, jammen, luxe broodjes, gerookte zalm. En waarschijnlijk vergeet ik nog wat. Ophouden is dus een kunst. Vandaag door een gebied gelopen onder invloed van de Lech. Mooie natuur. 1 flinke bui. En vandaag eigenlijk een halve rustdag, maar 15 km. Zitten nu in een pension bij een ouder echtpaar (85 en 84 jaar). Hij was altijd timmerman. Nou, dat is te zien. Maar zonder WiFi. Wat ons op dit moment het meest bezighoud is 1/ Het weer/ weersvooruitzicht 2/ Mogelijke, voor ons geschikte (lees : voordelige), onderkomens 3/ De route (afhankelijk van 2/). We eten vandaag op de kamer een broodje tonijn en een yoghurtje na. En voor Hans een Hefe-Weissbier 0,0.
Foto’s lukken vandaag niet, komen morgen.

Eindelijk jullie gevonden. Nu proberen jullie verder te volgen. Veel plezier.