Imst (Hostel Romedihof) naar Landeck 21 km

Oostenrijk, Gemeinde Ried im Oberinntal

Het was een prachtige dag vandaag. Met een goed gevoel vertrokken bij het Hostel. Geweldig etablissement. Geen regels, veel faciliteiten in een bijna middeleeuws decor. En het was prachtig weer vandaag. Zonnetje, 20 graden. Dus t-shirt en korte broek aan. Zonnebril op. Was al even geleden. Hoewel steeds het geluid van auto’s dichtbij, toch een leuke route door het dal naar Landeck. Omdat de camping pas in juni open gaat het plan opgevat om de bus te pakken naar Ried en morgen het traject Landeck naar Ried op te pakken. Zo gezegd zo gedaan. Gelijk het appartement in Ried even bekeken waar we vanaf 10 juni met de familie een weekje vakantie houden. Zag er prima uit. Het nieuwe matrasje was inmiddels ook daar afgeleverd. We kunnen dus allebei weer rustig slapen. Wellicht gebruiken we de camping de komende dagen als uitvalsbasis voor de volgende etappes. Het busvervoer lijkt prima te functioneren tussen Landeck en Nauders en wat daar tussen ligt. Kunnen we relaxed wandelen zonder onze bagage en de tent laten staan.

Mooi daar. Genieten

Jan Willem 2023-05-25 22:19:13

Hé Hans en Didy, we lezen met veel plezier jullie reisverslagen. Soms een grote mate van herkenning. Zo hebben we in 2011 op dezelfde camping in Ried gestaan. We hopen dat jullie vanaf nu beter weer hebben en wensen jullie veel plezier.