Tegelen een maand voor vertrek

Nederland, Tegelen

In 2013 heb ik het plan opgevat om de Camino Frances te gaan lopen.
Het heeft even geduurd maar nu is het dan toch bijna zover.
We gaan samen, Els en ik. ,
Els heeft een behoorlijke tijd geaarzeld maar uiteindelijk toch besloten om de uitdaging mee aan te gaan.
We hebben ons, denk ik, terdege voorbereid en nu maar hopen dat deze voorbereiding z'n vruchten afwerpt.
5 mei stappen we in Eindhoven op de bus die ons de volgende dag afzet in Bayonne. Op 7 mei reizen we dan 's ochtends vroegdoor naar Saint-Jean-Pied-de-Port om van daar de eerste etappe naar Orisson te starten.
Ton

Nou, dapper hoor! Gaat het toch gebeuren. Veel succes!!! En veel prachtige ervaringen gewenst.

annie 2017-04-09 19:35:36

heel veel sucses en ook fatsoenlijk weer toegewenst

tiny en hen boonhof 2017-04-10 20:40:43

Jiij ook natuurlijk heel veel succes!!! Ben heel benieuwd

Francien 2017-04-10 21:31:56

Ontzettend veel respect jullie, echt wat een prestatie. Wij wensen jullie heel veel succes en wij gaan het volgen.πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ’ͺ🏻