Kilkeel parkeerplaats

Verenigd Koninkrijk, Kilkeel

We werden vanmorgen gewekt door een indringend zonnetje, wat een heerlijke manier om wakker te worden. Nog ff nagenoten van mijn bedje en ontbijtje gemaakt. Daarna de nodige huishoudelijke handelingen verricht die nou eenmaal bij een camper horen, vooral vers water is noodzakelijk, aangezien we twee dagen naar een parkeerplaats willen waar buiten een vuilnisbak, niets is.
We hebben een heerlijke rit gehad, wel erg druk bij Newry, maar de spits was voorbij, dus best goed te doen. Daarna ga je van de grote weg af en kom je door allerlei dorpjes en plaatsjes die allemaal hun eigen kerk hebben, de een nog mooier dan de ander. En ook die gekleurde huisjes vinden we ontzettend leuk, dat staat zo gezellig!
Na een ritje van ca. 2 uur aangekomen in Kilkeel. We staan weer aan zee en hebben lekker een stuk gelopen. Gelijk even de plaatselijke super bezocht voor wat aankopen.
Het is hier heerlijk rustig, dus we zullen zo best wel lekker slapen.

Ow wat heerlijk, die mooie kerkjes en die prachtige natuur en kust! Geniet er van lieverds!

Carla 2024-05-10 23:15:31

Wat is het daar mooi.Geniet er maar lekker van.